Spitalul General C.F. Drobeta Turnu Severin are contracte cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Mehedinți pentru decontarea serviciilor medicale pentru spital, ambulatoriu de specialitate, paraclinic si recuperări. De asemenea, unitatea noastra are contracte de prestari servicii medicale cu societati care au personal cu functii de responsabilitate in siguranta circulatiei, asigurand examinari medicale, pshihologice si investigatii paraclinice in conformitate cu Ordinile emise de Ministerul Transporturilor.
Documentele necesare pentru pacientul care doreste sa aleaga spitalul nostru pentru tratament sunt urmatoarele:
Buletinul de identitate
Cardul national de asigurari de sanatate
Bilet de trimitere:
de la medicul de familie
sau de la medicul specialist din Ambulatoriu de Specialitate al Spitalului CF Severin sau de la alte ambulatorii
Excepții:
internarea de urgenta, când pacientul se adresează direct medicului de garda din spital
Cupon de Pensie (copie) pentru pensionari
Coplata – pentru anumite servicii
Pentru toate funcțiile care participa la siguranța circulației (auto, CFR) documentele necesare sunt:
pentru angajare: act de identitate, dovada de boli cronice de la medicul de familie, chitanța eliberata de caseria spitalului
pentru controlul medical periodic: act de identitate si chitanța eliberata de casieria spitalului
Pentru serviciile spitalicești spitalul asigura continuitate prin programul in ture al fiecărei secții și compartiment precum și prin cele doua linii de gardă in specialitatea medicală și cea chirurgicală. Program masa pentru pacienții internați Mic dejun 8.30 – 9.30 Prânz 13.00 – 14.00 Cina 17.00 – 18.00 În cea mai mare parte saloanele spitalului sunt dotate cu tv, aer condiționat si wi-fi.
Despre Spital
Accesul in spital si ambulatoriu se face pe poarta principala din Bd. Carol I, in partea dreapta se afla cladirea Ambulatoriului de Specialitate in cadrul careia se regaseste si compartimentul administrativ, iar in partea stanga se afla spitalul, cu biroul de intarnari la parterul caladirii.